BEWI har lanceret et opdateret brand med en ny visuel identitet, der afspejler virksomhedens nye vision: Protecting people and goods for a better every day. Samtidig lanceres en ny hjemmeside og navnet skifter tilbage til Bewi.
BEWI blev grundlagt som en familievirksomhed i 1980. I løbet af de 40 år, vi har drevet virksomhed, har vi udfordret og transformeret hvad vi gør, for at kunne levere de bedste og mest effektive løsninger til vores kunder, siger Christian Bekken, administrerende direktør for BEWI ASA.
Den nye vision betyder at BEWI tager ansvar og tilpasser BEWIs forretning til morgendagens forventninger. Det opdaterede brand betyder også at navnet ændres tilbage til BEWI.
Efterhånden som vi vokser som virksomhed, afspejler vores nye brand vores vilje til altid at være omstillingsparate, relevante og optimistiske med hensyn til at være toneangivende i den cirkulær økonomi. Nu tager vi det næste skridt, forklarer Bekken.
Samtidig omdirigeres den tidligere BEWiSynbra-hjemmeside til den opdaterede bewi.com hjemmeside.