
På det netop afholdte arrangement L’Oréal Nordic Preferred Supplier Day 2017 gik prisen ”Best Retail Supplier” til DS Smith Display.
Arrangementet blev afholdt i København af L’Oréals nordiske indkøbsafdeling, og prisen ”Best Retail Supplier” blev givet til den leverandør, der har skabt størst værdi for L’Oréal i detailhandlen i Norden.
Ifølge Bálint Henter, nordic purchaser, fra L’Oréal er det DS Smiths enestående service og strategiske tilgang til samarbejdet, der ligger til grund for, at prisen gik til emballage- og displayleverandøren.
– DS Smith yder en unik service i det daglige samarbejde og fungerer samtidig som en innovativ sparringspartner på de mere langsigtede strategiske tiltag i vores in-store markedsføring, siger Bálint Henter.
I det daglige er der op til tre personer fra DS Smith fysisk tilknyttet L’Oréals kontorer i København, som fungerer som in-house eksperter på display og in-store promotion.
Direktør for DS Smiths displayenhed, Lars Østerby, er stolt over prisen.
– Vi sætter ekstremt stor pris på anerkendelsen fra L’Oréal. Med L’Oréal har vi et unikt partnerskab, hvor vi via vores daglige tilstedeværelse tilstræber hurtig responstid og høj service, samtidig med at vi kan yde strategisk rådgivning via indsigt i markedet og produkterne, siger han.
DS Smith opkøbte sidste år Deku-Pack Gruppen, som styrkede emballage- og displayleverandørens ressourcer og kompetencer inden for display markant – bl.a. med tilføjelse af permanente displays og POS-materialer til produktporteføljen. I dag leverer DS Smith størstedelen af de displays og POS-materialer, L’Oréal anvender i deres in-store markedsføring i detailhandlen i Norden.
Fra venstre: customer service & design manager Peter Stendys, project manager Jesper Hinge, key account manager Patrick Riis, business development director display Christian Jess, sales director display Casper Herold, display & development director Lars Østerby – alle fra DS Smith. Til højre for dem: nordic purchaser Irmeli Solansuu, nordic purchaser Bálint Henter fra L’Oréal.