Tarapac har et stort katalog over emballageløsninger. Et flot og omfangsrigt katalog, men af og til vil man også gerne have den konkrete flaske eller beholder i hånden. Føle på den, trykke på den, skrue låget af og på. Selvom man er professionel, så er det også rart at se med fingrene.
Og det giver Tarapac mulighed for.
Med The Collection har Tarapac samlet en lang række af deres emballager, så man så at sige markedsfører det, man markedsfører. Og kunderne kan dermed få mulighed for at føle, trykke, skrue …
– Et katalog siger meget, men ikke det hele, og det er baggrunden for The Collection. Man kan forestille sig, at man i lighed med modehusenes vinter- og sommerkollektioner også kan bruge vores The Collection til at vise de forskellige muligheder, siger Lars Persson, administrerende direktør for Tarapac, mens han står med den elegante sorte beholder.
Den kan fyldes med forskellige typer af emballager, alt efter hvem man skal besøge og hvornår på året.
– Hvorfor ikke en påskekollektion eller måske en til jul, siger han.