Nemlig.com vil fra 2022 droppe den ugentlige tilbudsavis på tryk. Ved at droppe tilbudsavisen sparer nemlig.com 90 tons papir om året. De gode tilbud skal i stedet findes digitalt.
Tilbudsavisen bliver normalvis trykt i flere millioner eksemplarer årligt, og ændringen sker som en del af virksomhedens bæredygtighedsstrategi, hvor tilbud og nyheder i stedet skal opleves på digitale kanaler. Ved at droppe tilbudsavisen sparer onlinesupermarkedet cirka 90 tons papir om året.
Tilbudsavisen har i mange år været et pejlemærke for tilbud. I dag bruger forbrugerne i stedet en langt mere digital og målrettet form for søgning af varer og tilbud. Derfor vil vi fremover satse på at skabe nye og mere unikke tilbudsoplevelser til vores kunder via digitale kanaler, siger Mikkel Pilemand, kommerciel direktør i nemlig.com.
Virksomheden vil i 2022 fortsat udgive udvalgte tryksager til kunderne. Blandt andet vil man fortsat promovere sit vinsalg via bladet Connaisseur, der udkommer en gang hver måned.