Har du nogensinde tænkt over, hvordan en aldrende befolkning i de vestlige lande vil påvirke emballage i fremtiden? Hvordan globaliseringen vil føre til nye og anderledes produkter, som skal pakkes effektivt til deres lange rejse rundt i verden?
Ifølge FN forventes omkring 70 procent af verdens befolkning at leve i byområder i 2050 – hvad betyder det for fødevarer, drikkevarer og medicin og deres emballagebehov?
De megatrends vil have en effekt på emballageløsninger i fremtiden – derfor behandler Constantia Flexibles disse relevante emner – på Interpack 2017.
Urbanisering, bæredygtighed, demografiske ændringer, brandbeskyttelse, ansvar og globalisering.
I år vil alting på den splinternye Constantia Flexibles stand på Interpack omhandle disse seks megatrends og de løsninger, som virksomheden har som den fjerdestørste fleksible emballageproducent på verdensplan, og som man allerede kan tilbyde i dag for at imødegå kravene fra disse tendenser.
Constantia Flexibles vil fremvise smarte løsninger fra alle tre divisioner – Food, Pharma og Labels. Udstillingen af deres produkter vil omfatte multimediematerialer, såsom video, men de besøgende vil selvfølgelig også have mulighed for at tale med en af virksomhedens eksperter på standen for flere oplysninger om produktporteføljen.
Man vil også tilbyde et foredragsprogram på standen – med eksterne eksperter, som vil præsentere udvalgte emner fra virksomhedens Research & Development, Sustainability, Corporate Development & Innovation Departments. CEO Alexander Baumgartner vil være til stede på standen på torsdag den 4. maj.